Повернення чи обмін товару в магазині OptCond :
Товар не підійшов за параметрами, кольором, зовнішнім виглядом – не впадайте у відчай!
В OptCond обміняють товар або повернуть кошти протягом 14 днів, якщо:
- товар немає слідів експлуатації;
- збережено товарний вигляд виробу та його комплектуючих: відсутні механічні ушкодження, подряпини, потертості;
- є у наявності касовий чек (витратна накладна) про придбання товару;
- збережено заводські пломби, захисні плівки на товарі.
Умови обміну та повернення товару відповідно до чинного законодавства України (zakon2.rada.gov.ua/laws/show/1023-12).
При собі необхідно мати:
1. Документ, що підтверджує покупку (касовий чек або видаткова накладна)
2. Гарантійний талон
3. Документ державного зразка, що засвідчує особу (паспорт, права водія, студентський квиток, пенсійне посвідчення).
У разі відсутності представництва магазину OptCond у Вашому місті звертайтесь за номером гарячої лінії 0 (800) 330 950
Оформити заявку на повернення можливо в особистому кабінеті на сайті, а також заповнивши заяву та надіславши її нам.
Якщо у Вас залишилися питання щодо повернення товару, пишіть нам на service@optcond.com.ua
У випадку звернення за телефоном, менеджер магазину може попросити Вас зробити відеофіксацію та опис причини повернення та відправити цей ролик в месенджери, які в наявності по вказаному номеру телефона. Після підтвердження від магазину необхідно:
- або передати товар до магазину OptCond", за адресою: 08135, Київська обл, Бучанський р-н, с.Чайки, вул. Антонова, 8А.
- або відправити товар службою доставки «Нова Пошта» за адресою: с.Чайки (Київська обл.) Відділення №1, (вул. Печерська, 6, цифрова адреса: 15131/1)
одержувач: Гайворонський Максим, т. (067) 469-65-32.
Відправка відбувається коштом Покупця, по тарифам перевізника.
Повернення сплачених коштів, у випадку повернення продукції, відбувається на банківську картку на підставі Вашої заяви, після перевірки комплектності та стану продукції, якщо продукція не має явних ушкоджень захисної плівки та має товарний вигляд. Строк зарахування коштів може становити кілька банківських днів та залежить від регламенту банківської установи. Повернення коштів здійснюється тільки на картку, з якої була проведена оплата за даний товар.
Заміна продукції здійснюється на аналогічну товарну позицію. У випадку відсутності у наявності в магазині відповідного товару, магазин залишає за собою право здійснити заміну на інший товар, що є в наявності, узгодивши це с Покупцем.